Biznesa konferencē Convergence 2013
EMEA Barselonā Microsoft paziņoja
par vairākiem jaunumiem Microsoft
Dynamics programmu sērijā uzņēmumiem. Programmatūras izstrādātājs piedāvā
pilnībā jaunu Microsoft Dynamics CRM klientu
attiecību pārvaldes programmas versiju, kā arī ievērojamu atjauninājumu
uzņēmumu resursu pārvaldes rīkam Microsoft
Dynamics AX.
Jaunais programmatūras
risinājums klientu attiecību pārvaldei Microsoft
Dynamics CRM 2013 ir pilnībā veidots par un ap uzņēmumu klientu vajadzībām.
„Mēs katrs kā klienti esam kļuvuši gudrāki savos iepirkšanās paradumos, esam
sociāli aktīvāki, paužam savu viedokli par precēm un zīmoliem, un mūsos arī
ieklausās. Uzņēmumiem ir nepieciešams programmatūras risinājums, kas tiem ļauj
koncentrēties uz klientu vajadzībām, izprast tās un nodrošināt lielisku
iepirkšanās pieredzi. Microsoft
tehnoloģijas palīdz uzņēmumiem veidot dialogu ar saviem klientiem, kas mūsdienu
mainīgajā biznesa vidē ir kļuvusi par nepieciešamību," par klientu
pārvaldes rīka izstrādi stāsta Ēriks Eglītis, Microsoft Latvia vadītājs.
Jaunajā Microsoft klientu pārvaldes risinājumā ir iestrādātas veidnes dažādu
nozaru uzņēmumiem un organizācijām, kas ļauj programmatūru ievērojami vieglāk pielāgot
individuālajām vajadzībām un uzsākt lietošanu. Kopā ar nozaru speciālistiem
izveidotas 18 veidnes organizācijām, kas darbojas, piemēram, veselības aprūpes
vai sporta nozarēs, kā arī bezpeļņas organizācijām un valsts un pašvaldību
iestādēm. Tāpat Microsoft nāk klajā
ar Mobilo CRM risinājumu, kas pielāgots Windows
Phone, iOS un Android
operētājsistēmām un lietotājiem ir pieejams bez papildu maksas.
„Klienti mūsdienās ir mainījušies un kļuvuši
ievērojami zinošāki un jaunākās tehnoloģijas izmanto ikdienā. Informācijas
iegūšanai arvien vairāk tiek izmantoti dažādi sociālie un biznesa tīkli, kas
ietekmē lēmumu pieņemšanu. Līdz ar to, klients nevēlas, lai viņam kaut ko vienkārši
pārdod, bet gan sagaida, ka uzņēmējs viņam piegādās pietiekami daudz
informācijas, lai būtu iespējams veikt atbildīgu izvēli,” mūsdienu tehnoloģiju
lomu biznesā uzsver Reinis Sparāns, IT kompānijas Elva Baltic tirdzniecības vadītājs. „Jaunais Microsoft Dynamics CRM 2013 ir biznesa risinājums, kas palīdz
uzņēmumiem komunicēt ar saviem klientiem, veidojot šo saziņu personisku un
sniedzot tieši to informāciju, kura klientam ir nepieciešama, lai veiktu savu
izvēli. Kopā tas veicina gan uzņēmuma pārdošanu, gan arī uzlabo tā attiecības
ar klientu. Nenoliedzama priekšrocība, ko jaunais risinājums piedāvā, ir
iespēja ērti lietot sistēmu, izmantojot jebkuru jaunāko tehnoloģiju mobilo
ierīci, tādā veidā ievērojami optimizējot uzņēmuma darbinieku produktivitāti.”
Vairāki ievērojami jauninājumi
ieviesti arī uzņēmumu resursu pārvaldes rīkā Microsoft Dynamics AX. Programmas atjauninājums piedāvā uzlabotas
pārdošanas, loģistikas, transporta un noliktavu pārvaldes funkcijas, kas ļauj
uzraudzīt pilnu preču realizēšanas ciklu reālajā laikā. Tāpat programmu būs
iespējams lietot kā Iaas (Infrastructure as a service)
mākoņskaitļošanas risinājumu Windows
Azure platformā, kas reizē uzlabo funkcionalitāti un sniedz jaunus drošības
risinājumus. Microsoft Dynamics AX iespējams iekļaut arī vairākas papildu programmas dažādu
biznesa procesu pārvaldībai un analīzei, kā, piemēram Expense
management and reconciliation, Timesheets, Approvals un atjaunoto
Business
Analyzer. Programmas jau pašlaik ir pieejamas Windows
Marketplace, savukārt Microsoft
Dynamics AX 2012 R3 atjauninājums gaidāms nākamā gada pirmajā
ceturksnī.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru