Vieta manām pārdomām par tehnoloģijām (un ne tikai par tām), interesantākām tehnoloģiju un zinātnes ziņām un sasniegumiem, kā arī dažiem jokiem jautrākai dzīvei.

Microsoft iepazīstina ar jaunās paaudzes uzņēmumu pārvaldības risinājumiem

Biznesa konferencē Convergence 2013 EMEA Barselonā Microsoft paziņoja par vairākiem jaunumiem Microsoft Dynamics programmu sērijā uzņēmumiem. Programmatūras izstrādātājs piedāvā pilnībā jaunu Microsoft Dynamics CRM klientu attiecību pārvaldes programmas versiju, kā arī ievērojamu atjauninājumu uzņēmumu resursu pārvaldes rīkam Microsoft Dynamics AX.

Jaunais programmatūras risinājums klientu attiecību pārvaldei Microsoft Dynamics CRM 2013 ir pilnībā veidots par un ap uzņēmumu klientu vajadzībām. „Mēs katrs kā klienti esam kļuvuši gudrāki savos iepirkšanās paradumos, esam sociāli aktīvāki, paužam savu viedokli par precēm un zīmoliem, un mūsos arī ieklausās. Uzņēmumiem ir nepieciešams programmatūras risinājums, kas tiem ļauj koncentrēties uz klientu vajadzībām, izprast tās un nodrošināt lielisku iepirkšanās pieredzi. Microsoft tehnoloģijas palīdz uzņēmumiem veidot dialogu ar saviem klientiem, kas mūsdienu mainīgajā biznesa vidē ir kļuvusi par nepieciešamību," par klientu pārvaldes rīka izstrādi stāsta Ēriks Eglītis, Microsoft Latvia vadītājs.

Jaunajā Microsoft klientu pārvaldes risinājumā ir iestrādātas veidnes dažādu nozaru uzņēmumiem un organizācijām, kas ļauj programmatūru ievērojami vieglāk pielāgot individuālajām vajadzībām un uzsākt lietošanu. Kopā ar nozaru speciālistiem izveidotas 18 veidnes organizācijām, kas darbojas, piemēram, veselības aprūpes vai sporta nozarēs, kā arī bezpeļņas organizācijām un valsts un pašvaldību iestādēm. Tāpat Microsoft nāk klajā ar Mobilo CRM risinājumu, kas pielāgots Windows Phone, iOS un Android operētājsistēmām un lietotājiem ir pieejams bez papildu maksas.

„Klienti mūsdienās ir mainījušies un kļuvuši ievērojami zinošāki un jaunākās tehnoloģijas izmanto ikdienā. Informācijas iegūšanai arvien vairāk tiek izmantoti dažādi sociālie un biznesa tīkli, kas ietekmē lēmumu pieņemšanu. Līdz ar to, klients nevēlas, lai viņam kaut ko vienkārši pārdod, bet gan sagaida, ka uzņēmējs viņam piegādās pietiekami daudz informācijas, lai būtu iespējams veikt atbildīgu izvēli,” mūsdienu tehnoloģiju lomu biznesā uzsver Reinis Sparāns, IT kompānijas Elva Baltic tirdzniecības vadītājs. „Jaunais Microsoft Dynamics CRM 2013 ir biznesa risinājums, kas palīdz uzņēmumiem komunicēt ar saviem klientiem, veidojot šo saziņu personisku un sniedzot tieši to informāciju, kura klientam ir nepieciešama, lai veiktu savu izvēli. Kopā tas veicina gan uzņēmuma pārdošanu, gan arī uzlabo tā attiecības ar klientu. Nenoliedzama priekšrocība, ko jaunais risinājums piedāvā, ir iespēja ērti lietot sistēmu, izmantojot jebkuru jaunāko tehnoloģiju mobilo ierīci, tādā veidā ievērojami optimizējot uzņēmuma darbinieku produktivitāti.”


Vairāki ievērojami jauninājumi ieviesti arī uzņēmumu resursu pārvaldes rīkā Microsoft Dynamics AX. Programmas atjauninājums piedāvā uzlabotas pārdošanas, loģistikas, transporta un noliktavu pārvaldes funkcijas, kas ļauj uzraudzīt pilnu preču realizēšanas ciklu reālajā laikā. Tāpat programmu būs iespējams lietot kā Iaas (Infrastructure as a service) mākoņskaitļošanas risinājumu Windows Azure platformā, kas reizē uzlabo funkcionalitāti un sniedz jaunus drošības risinājumus. Microsoft Dynamics AX iespējams iekļaut arī vairākas papildu programmas dažādu biznesa procesu pārvaldībai un analīzei, kā, piemēram  Expense management and reconciliation, Timesheets, Approvals un atjaunoto Business Analyzer. Programmas jau pašlaik ir pieejamas Windows Marketplace, savukārt Microsoft Dynamics AX 2012 R3 atjauninājums gaidāms nākamā gada pirmajā ceturksnī.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru